zaterdag 9 mei 2015

Nog 176 dagen, en dan nog 26 mijl!

Ik heb de laatste tijd regelmatig laten vallen dat een marathon voorlopig niet hoeft voor mij; ik beleef nog zo veel plezier aan de halve variant en met het 'knie-reces' in 2011/2012 nog steeds vers in de herinnering blijf ik huiverig voor overbelasting. Bovendien heb ik de mooiste marathon van Nederland toch al eens gelopen.

Maar wat nou als je onverwacht een mail krijgt met het voorstel in New York te lopen...

Als je een compleet arrangement kunt boeken en er samen met een gezellige groep mensen een onvergetelijke vakantie van kunt maken...

Als je in die stad-waar-je-ooit-eens-geweest-moet-zijn, nog nooit geweest bent...

Als je zo maar eens wat sfeerfilmpjes en foto's van het evenement Googled en dit soort plaatjes tegenkomt...


Als je in een jaar tijd 6 halve marathons hebt gelopen, zonder blessures en steeds soepeler...

Als je het gevoel hebt steeds beter te weten hoe je efficient kunt trainen...

Als je onbewust toch al op zoek was naar een nieuwe uitdaging...

Dan realiseer je je al snel dat dit een unieke kans is, en is er weinig reden tot twijfelen. New York, here I come, 176 days to go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten